onsdag 27 april 2011

Jazzhuset - klassikern för alla partysugna i Göteborg

Jag tänker skriva som det är. Jag älskar jazzhuset i Göteborg, denna fina inrättning mitt i Vasastan som jag rumlat runt på så många galna nätter. Jag tänker inte bemöda mig med att dra några fylleanekdoter, nej, sådana får du anskaffa själv. Just nu vill jag tipsa om fantastiska Henrik de la Cour, en av vårt lands mest intressanta och unika artister. För mig är Henrik väldigt förknippad med tiden då jag upptäckte Broder Daniel...jag läste att de var polare med Yvonne...vilket ledde mig till Henrik de la Cour. Vet inte om du hängde med där. Skitsamma. Bra är det i alla fall och vill du verkligen uppleva, känna, leva musiken råder jag dig att vara på plats när det händer.

1 kommentar:

  1. Väl rutet!

    / www.djungeltrumman.se - bäst på uteliv, klubbar och nöje i Göteborg sedan tio år tillbaka

    SvaraRadera